Osiara - Strona Polskiego Skutera OSA

I Spotkanie Osiarzy Czarnków - Lipiec 2012r

.. już za nami!!!

Pierwsi Osiarze w składzie „Kapitan Bomba”, „Zygzak” i „Guciu” pojawili się już w piątek po południu i natychmiast przystąpili do rozpoznania terenu!!! Mieszkanki Czarnkowa i dziewczyny na basenie szalały widząc takich przystojniaków zapylających nie tylko swoje Osy.

Następny dotarł Osiarz Marian z rodziną pokonując 500 km w samochodzie bez klimatyzacji i z awarią. Ale jak to powiedziała nasza koleżanka „Pszczółka” - Osiarzę nigdy się nie poddają. Dla niej szczególnie jestem pełna uznania. Razem z kolegą „Mareckim”, pomimo iż ich Oski zaliczyły wywrotkę po tym jak odpadło koło w przyczepce, nie poddali się i dotarli do nas w sobotę rano. Dzięki temu „Pszczółka” dzielnie prowadziła naszą fotodokumentację, mimo momentami mało sprzyjających warunków atmosferycznych.

Następni przyjechali kolega Tomek z Mielna z rodziną i kolega „Bercik”. Nie zabrakło również kolegi „Marso” również z rodziną, który wpadł do nas w drodze nad morze.

W sobotę po porannych szaleństwach na basenie, już wiadomo których kolegów, ruszyliśmy na rajd. Zwiedziliśmy Goraj-Zamek, Dom Nauczyciela, Sanktuarium i wiatrak w Lubaszu. Nie zabrakło również zdjęć koło zabytkowego czołgu w Czarnkowie i podziwiania panoramy miasta z punktu widokowego. Rajd zakończyliśmy przepysznym obiadem w jednej z czarnkowskich restauracji.

W niedzielę, pomimo zaliczenia sobotniego koncertu SUNRISE DANCE PARTY i długiej nocy, wszyscy w komplecie stawiliśmy się na rejs statkiem. Pod eskortą czerwonoarmistów spokojnie mogliśmy podziwiać rzekę Noteć wraz z jej dorzeczem.

Następnie były lody na rynku, zdjęcie z Jankiem z Czarnkowa i bzykanie dookoła fontanny.

O 14.00 zaprezentowaliśmy nasze Owady na Marinie, gdzie trwały obchody Święta Noteci. Tam też odbyło się uroczyste podsumowanie spotkania. Nie zabrakło pucharów, które przyznano w kategoriach:
Mastera Elegancji – Osiarzowi Marianowi z Olkusza,
Fana Oryginalności - Osiarzowi „Kapitanowi Bombie”
Fana Estetyki - Osiarzowi „Zygzakowi”

Wszyscy uczestnicy rajdu otrzymali medale i upominki. Pamiątkowy proporczyk i plakat Osy z rąk kolegi Mariana Osiarza z Olkusza otrzymał również burmistrz Czarnkowa Franciszek Strugała, wraz z gratulacjami i komplementami dotyczącymi uroku miasta i jego wyglądu.

To były naprawdę wspaniałe trzy dni!!!

Ja osobiście świetnie się bawiłam i sądząc po wpisach na forum, inni Osiarze również.

Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom za przyjazd a koledze Marianowi za ufundowanie plakatów i proporczyków z kultowym napisem.

Do zobaczenia za rok i mam nadzieję że w większym gronie!!!!